dinsdag 30 juni 2009

30 juni 2009 22.15.03 uur

Rond 20.15 uur vertrok ik vanavond naar "het kamp" van groep 8 om een kopje koffie te drinken. Zelf heb ik jaren in groep 8 gewerkt dus het is heerlijk om weer even sfeer te proeven. Het kamp is een dorp verderop dus ik ben zo op en neer!
Nien zou naar bed gaan en ik had beloofd dat ik haar een kus zou komen geven als ik thuis kwam en zij lekker zou slapen.
Rond 21.45 uur kwam ik aanrijden, Lief had een van de schuifdeuren geschilderd en Nien kwam prins(es) heerlijk de deur uitgelopen, kroop op de glijbaan en speelde dat het een lieve lust was!
Wow, dat was niet de bedoeling natuurlijk! Maar goed, met een temperatuur van 29 graden op haar kamer (ik heb snel de airco gehaald) en 26 graden buiten is het ook veel te warm om lekker te gaan slapen.
De foto is gemaakt om 22.15 uur, mams aan de Jillz, paps in de joggingbroek en Nien nog klaarwakker!
Dat gaat een lange nacht worden want nu (23.00 uur) ligt madam nog lekker in bed te zingen................z u c h t!!!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: